Formación Permanente para profesorado

Curso 100% ONLINE, en la plataforma virtual www.aulavirtual.fitafundacion.org

Consulta el programa completo

Contenido:

1. Resiliencia y funcionamiento bio-psico-social.
  2. Definición. Factores de protección, riesgo y señales de alerta de los principales problemas de salud mental en el alumnado (TCA, TC, adicciones, trastornos emocionales y de la personalidad, acoso escolar).
  3. Aspectos psicológicos y sociales de la pandemia Covid-19. Prevención del duelo complicado.
  4. Acompañamiento socioemocional del alumnado con problemas de salud mental. Compatibilidad del tratamiento y los estudios.
  5. Recursos para promover el bienestar: mejorar la salud física y mental del alumnado y del profesor

Ediciones:

• 16 de noviembre al 16 de diciembre de 2020
  • 13 de enero al 10 de febrero de 2021
Precio: 80€

Más información: fita@fitafundacion.org

Curs 100% ONLINE, mitjançant la plataforma virtual www.aulavirtual.fitafundacion.org Podràs formar-te al teu ritme, en el moment i el lloc que millor s’adapti a les teves necessitats.

Consulta el programa complert

Contingut:

1. Resiliència i funcionament bio-psico-social.
  2. Definició. Factors de protecció, risc i signes d’alerta dels principals problemes de salut mental en l’alumnat (TCA, TC, adiccions, trastorns emocionals i de la personalitat, assetjament escolar).
  3. Aspectes psicològics i socials de la pandèmia Covid-19. Prevenció del dol complicat.
  4. Acompanyament socioemocional de l’alumnat amb problemes de salut mental. Compatibilitat del tractament i els estudis.
  5. Recursos per a promoure el benestar: millorar la salut física i mental de l’alumne i del professor.

Edicions:

• 16 de novembre al 16 de desembre de 2020