Servei d’acompanyament i orientació als equips educatius en l’atenció als adolescents i joves que presenten problemàtiques relacionades amb la salut mental. Destinat a facilitar formació, informació, eines i estratègies per a millorar l’atenció dels adolescents en els entorns educatius i socioeducatius.

El dia a dia dels centres està ple tasques, projectes i activitats. En alguns casos la dinàmica pròpia del centre deixa poc espai a cercar recursos i estratègies per millorar l’atenció a aquells adolescents que per situacions familiars, personals, socials i relacionals requereixen un abordatge més específic. Per facilitar espais de reflexió i acció que condueixin al desenvolupament d’estratègies pràctiques per facilitar l’acompanyament dels adolescents i joves.

Disposem d’un equip professional expert en l’atenció a persones amb problemes de salut mental, la docència i la supervisió d’equips. L’equip està format per psicòlegs clínics, psicopedagogs i educadors socials.

Demana’ns més informació, trobarem la millor manera d’acompanyar-vos: fita@fitafundacion.org