CatalanSpanish

II Jornada FITA de TCA i Acció Social. “Els Trastorns de la Conducta Alimentària en una societat (híper)connectada”

Accés global a la informació, app’s, xarxes socials, immediatesa, obsolescència programada, influencers… cada cop rebem més informació i estem més connectats. Amb un sol clic podem arribar a saber que està passant ara mateix a l’altra punta del món però, sabem que està passant ara mateix a l’habitació del costat?

Podem saber com li ha anat el dia a l’instagramer que seguim, però sabem com els ha anat el dia als nostres fills?

Sabem com se sent algú que no hem vist mai i que seguim a les xarxes socials, però sabem com ens sentim nosaltres?

Compartim fotos, pensaments, viatges, opinions mitjançant les xarxes socials amb persones que potser no coneixem de res però ens costa trobar el moment de compartir-ho amb els amics, la família…

Jornada FITA de TCA

Cada cop estem més connectats tecnològicament però ho estem emocionalment? On queda la xarxa social personal? Com influeix la publicitat i les xarxes socials en adolescents i joves amb TCA?

Aquestes son algunes de les preguntes que volem fer-nos en la II Jornada FITA de TCA i Acció Social “Els Trastorns de la Conducta Alimentària en una societat (híper)connectada” que es durà a terme el proper dijous 28 de novembre de 8.30 a 15 al Caixa Fórum de Barcelona.

Adreçada a professionals de la salut, l’acció social, l’educació… i totes aquelles persones que vulguin saber més sobre els Trastorns de la Conducta Alimentària.

A partir del proper dimecres 18 de setembre podreu consultar el programa i realitzar inscripció gratuïta.

Tags: