Vivim Sant Jordi des de el Palau de la Generalitat de Catalunya

Barcelona, 25 d’abril de 2017-. Aquest any FITA ha tingut el plaer de tenir una parada de roses al jardí del Palau de la Generalitat juntament amb sis entitats més

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, va visitar les parades de roses de les entitats socials que estaven instal·lades al patí dels carruatges del Palau de la Generalitat, després d’assistir a diversos actes commemoratiu amb motiu de la celebració de Sant Jordi.
El cap de l’Executiu després d’emetre un missatge institucional  des de la galeria gòtica del Palau de la Generalitat, i d’acudir a la capella Sant Jordi del Palau on com cada any s’ha celebrat la tradicional missa, oficiada per l’arquebisbe de Barcelona, Joan Josep Omella, acompanyat del cardenal arquebisbe emèrit de Barcelona, Lluís Martínez Sistach, del bisbe auxiliar de Barcelona, Sebastià Taltavull, i del prior de la capella de Sant Jordi, mossèn Joan E. Jarque, s’ha procedit a la benedicció de les parades de roses de les entitats d’iniciativa social. L’espai cedit per aquest dia per la Generalitat serveix a aquestes entitats per recaptar fons per la venda de roses que destinen posteriorment a finançar les seves activitats solidàries. El president Puigdemont ha saludat els responsables de les parades i s’ha interessat per la labor que realitzen. La benedicció de roses ha tingut com a cloenda la interpretació dels Goig de Sant Jordi, a càrrec del Cor de Cambra Francesc Valls.
paradeta fita                         45AEC32C-C5AE-436B-81CD-B6CB4BC177DA
Parada de roses FITA                          Benedicció de roses de l’arquebisbe de Barcelona