QUI SOM

FITA és una fundació privada sense ànim de lucre que va néixer l’any 2002 vinculada a ITA per contribuir a la millora de la salut i el benestar de les persones que pateixen Trastorns de la Conducta Alimentària.

FITA desenvolupa la seva activitat en l’àmbit dels Trastorns de la Conducta Alimentària (TCA) com l’anorèxia i la bulímia nervioses i els trastorns no especificats, realitzant projectes relacionats amb la prevenció, la investigació, la formació i l’assistència, tractant aquesta complexa malaltia des d’una perspectiva real i integradora. Al 2013, vam apostar per fer un pas més enllà, ampliant el nostre objectiu fundacional, per donar resposta a les necessitats d’una part de la població infantojuvenil, proporcionant un tractament específic i innovador per als Trastorns de Conducta (TDAH, TLP, TEA entre d’altres).

El nostre objectiu és oferir un tractament a les persones que pateixen aquestes malalties i que els permeti una integració total i absoluta a la seva vida acadèmica, laboral, social i familiar; aportant solucions a les diferents necessitats que poden tenir els nostres pacients en cada moment del seu procés.

Capçalera de secció

PATRONAT

El patronat és l’òrgan gestor de la Fundació i la seva missió és vetllar pel compliment de l’objectiu fundacional i garantir la correcta administració dels seus bens. Està format per persones de diferents àmbits i representació social, per sumar complicitats i donar impuls a la missió de FITA.

Presidenta: Montse Sánchez Povedano

Secretària: Mahala Alzamora Figueras-Dotti

Vocals: Antonio Andrés Pueyo, Roger Brufau Pla, Mercedes Chacón Martínez, Manel Escobar Amores,  Helena Rakosnik Tomé, Vicente Turón Gil

Montserrat Sánchez Povedano. Presidenta de FITA

Capçalera de secció

EQUIP PROFESSIONAL

L’equip professional de FITA està format per persones de diferents àmbits acadèmics i professionals, compromeses i motivades per a treballar en un entorn que afavoreix els projectes socials i la millora de la qualitat de vida de les persones afectades per TCA i TC. El nostre equip compta amb psicòlegs, treballadors socials, educadors socials, metges, monitors, personal d’administració, direcció i gestió.

Mercedes Galán Barrios

mgalan@fundacion-ita.org