L’equip de prevenció de FITA es desplaça a Logronyo

Barcelona 17 de maig de 2017-. L’equip de Prevenció i Formació de FITA viatja a Logronyo per parlar sobre Trastorns Alimentaris i Trastorns de Conducta

Javier Feliz i Adrián Gimeno, psicòlegs d’ ITA especialitzats en Trastorns de Conducta i Trastorns de la Conducta Alimentària respectivament,  participen  en una jornada formativa dirigida a professionals de la salut en el CIBIR (Centre d’ Investigació Biomèdica de la Rioja) de la Fundació Rioja Salut.

Aquesta fundació té com a objectiu la promoció i protecció de la Salut en qualsevol de les seves vessants mitjançant la docència, la investigació, el desenvolupament i la innovació de les Ciències de la Salut, així com la realització d’activitatas de promoció, prestació i gestió de recursos i serveis sanitaris avançats.

jfelizlogroño adri logroñoII jfelizlogroño