Ens visita l’Anna de l’Associació Esclat per explicar-nos la seva història de superació

Barcelona 12 de juny de 2017-.

El passat dilluns dia 12 de juny vam rebre la visita de l’Anna, una jove que pateix paràlisi cerebral i ens va explicar la seva història en el Centre d’ Hospitalització per adults amb Trastorns de Conducta Alimentària d’ITA Barcelona.

L’Anna va compartir amb tots nosaltres la seva experiència de vida i com és el seu dia a dia. Aquestes històries de superació son molt positives per les pacients ja que veuen com altres persones que també pateixen una malaltia o que han patit alguna en algun moment de les seves vides, han pogut seguir endavant.

L’associació Esclat té com a missió contribuir a que cada persona amb paràlisi cerebral o altres discapacitats similars i les seves famílies, puguin desenvolupar el seu projecte de vida.

Esclat treballa per promoure la inclusió social d’aquestes persones i els hi ofereixen serveis d’atenció i suport a les persones amb pluridiscapacitats i a les seves famílies.

La xerrada va ser tot un èxit i ambdues entitats col·laboraran per fer voluntariat.