Col·labora

Necessitem la teva ajuda per tenir els recursos necessaris per poder fer possible els nostres programes.

POTS SER VOLUNTARI:

Sent voluntari de FITA col·laboraràs en la inserció social i laboral de les persones que pateixen un Trastorn de la Conducta Alimentaria o un Trastorn de la Conducta. Uneix-te al nostre equip de voluntariat omplint el formulari online a través de www.fitafundacion.org

El voluntariat és la síntesi de valors universals com la solidaritat i la cooperació, transformats en el compromís amb una realitat concreta, en el cas de FITA aquesta realitat es la rehabilitació de persones que pateixen un trastorn mental, en concret, un Trastorn de la Conducta Alimentaria (TCA) o un Trastorn de Conducta (TC):

1. Sigues voluntari

• Omple el formulari o contacte amb fita@fundacion-ita.org
  • Demandes de voluntariat

2. Que pots fer com a voluntari

• Funcions i requisits per ser voluntari

3. Documents d’interès

• Pla de voluntariat i codi ètic
  • Llei del voluntariat
  • Acord de compromís

POTS FER UN DONATIU

– Mitjançant un ingrés al nostre número de compte (IBAN): ES72 0081 0305 9700 0146 8955
– Trucant al telèfon 93 253 01 37
– Omplint el nostre formulari online a través de www.fitafundacion.org

POTS SER EMPRESA COL·LABORADORA:
Com a empresa, ens pots ajudar de diverses formes:
· Empresa inseridora: Pots ajudar a les persones amb
TCA i TC a trobar una feina.
· Empresa patrocinadora: Contribuint econòmicament en el desenvolupament dels nostres programes.

Per a més informació pots adreçar-te a: fita@fundación-ita.org