2 de juny tots junts lluitem pels Trastorns Alimentaris

WED

Barcelona 23 de maig de 2017-.

FITA s’uneix al moviment #WeDoAct impulsat per la Academy for Eating Disorders amb motiu de reivindicar el dia 2 de juny com a Dia Internacional dels Trastorns Alimentaris.

L’objectiu d’aquest moviment és conscienciar a la societat de la problemàtica dels TCA i de les seves greus conseqüències per a les persones que pateixen aquestes malalties.

• El 6% dels adolescents pateixen un TCA
  • Els Trastorns Alimentaris son la 3ª malaltia crònica entre els adolescent

Dades alarmants però que cal posar sobre la taula per prendre consciencia i intentar prevenir aquests trastorns el més aviat possible

Gustavo Faus, Psiquiatra i Director Assistencial d’ITA afirma que “Una intervenció primerenca ajuda en el tractament” per això és important que la societat tingui informació sobre aquestes malalties i es pugui actuar ràpidament.